Selecteer een pagina

3 manieren waarop wij als social media bureau jouw bedrijf zullen verbeteren

Bij The Social Taste hebben we alle kennis onder één dak. Van het schrijven van pakkende captions, blogs – goed voor je SEO – en website teksten tot aan het bedenken en uitwerken van strategische plannen, met de bijbehorende content. Binnen ons team heeft ieder zijn expertise. Nieuwsgierig hoe we deze inzetten? Laten we eens kijken naar de drie manieren waarop wij jouw bedrijf zullen verbeteren.

 

 

Social media diensten

 

 

Jouw verhaal, jouw onderscheid

 

 

Om te beginnen bij het begin starten we bij de basis. Herinner je je nog dat moment waarop jij met jouw bedrijfsidee kwam? De doelen die je voor ogen had, jouw missie. We gaan terug naar dat moment om elkaar écht te leren kennen. Een verhaal is namelijk nodig om je te onderscheiden van de rest. En zelfs wanneer je ‘gewoon zomaar’ in jouw business bent gerold, vinden we altijd dat onderscheidende dat gecommuniceerd kan worden.

 

 

 

 

 

Continuïteit is zichtbaarheid

Wellicht heb je het al eens gemerkt; je onderhoudt je eigen sociale media en de ene week ben je super gemotiveerd, de andere week lijk je geen online bestaan meer te hebben. MEGA slecht voor je algoritme. En dan hebben we ook nog het creatieve gedeelte. De ene keer gaan je foto’s goed, maar passen je teksten er niet bij. En die foto van laatst? Die past toch helemaal niet bij datgene waar jouw bedrijf voor staat? Onze content creators zullen continu zorgen voor het beeld, passend bij de strategie, en de copywriter maakt daarbij een aansluitende tekst. Elke post weer. Wil je helemaal geen omkijken meer hebben naar je social media? Dan is social media beheer wellicht iets voor je.

 

 

 

 

We keep you motivated!

Zie jouw social media als een reflectie van jouw bedrijf. Een inspiratie voor jezelf. Dit begint al bij de strategische sessie waar we met elkaar sparren over hetgeen dat jij wilt communiceren naar je (potentiële) klanten. Daarnaast zijn wij geen fan van standaard, saaie content. We mogen uitgedaagd worden! Tijdens de feestdagen een leuke actie? Wij communiceren het. Gaan we een nieuwe maand in? Neem ons mee met veranderingen! Ons team weet als de beste hoe we dit naar buiten moeten communiceren.

 

 

Social media beheer

Het is tijd om al het moois dat jij te vertellen hebt naar buiten te brengen.

 

 

 

 

Social media agency

Oké, leg uit? Dankzij Notion verspillen we geen tijd meer aan het terugzoeken van verdwaalde documenten in onze mail, en gebruiken we WhatsApp alleen nog maar voor last minute dingen. Samenwerkingen met klanten lopen bij The Social Taste van onboarding tot strategie en van briefing tot content, allemaal via Notion. De voordelen hiervan? Die zetten we hieronder voor je op een rijtje!

1. Overzicht, overzicht, overzicht – Het afgelopen jaar ontwikkelden we een nieuw Notion-dashboard from scratch, speciaal toegespitst op de wensen van onze klanten. Deze hebben we zo ingedeeld dat niet alleen het team van The Social Taste, maar ook de klant, precies weet wat er gebeurt en op de planning staat binnen de samenwerking. Zo is er binnen ons Notion-dashboard ruimte voor een content kalender waarin iedere social-post wordt gepland, en waar klanten directe feedback kunnen geven of aanpassingen kunnen voorstellen bij geplande posts. Zo staat alles bij elkaar, in plaats van verspreid over het bureaublad van drie verschillende laptops.

2. Miscommunicatie? Niet bij ons – Klanten kunnen niet alleen opmerkingen plaatsen bij posts in de content kalender, ze kunnen ook hun vragen stellen over bepaalde documenten, briefings, shoots of contractuele afspraken. Is iets niet duidelijk, of mist er iets? Dan geeft een klant dit gemakkelijk aan op de juiste plek in het Notion-dashboard, door een comment te plaatsen, zodat het team van The Social Taste meteen weet waar het over gaat en de juiste documenten bij de hand heeft. Mocht dat niet genoeg zijn? Dan is er zelfs een handig kopje waar onze belangrijkste contactgegevens onder elkaar staan. Bespaart tijd én frustratie, want niks is fijner dan duidelijk en gemakkelijk kunnen communiceren, toch?

3. Alles is terug te vinden – Sinds we werken met Notion, zijn we bij The Social Taste nooit meer iets kwijt. In ons nieuwe dashboard is er namelijk voor alles een vaste plek. Creatieve ideeën slingeren nu niet meer tussen de notities van evaluaties heen, maar zijn gemakkelijk terug te vinden aan de hand van specifieke kopjes. Documenten kunnen aangeleverd worden op de juiste plek, foto’s van shoots worden direct in de kalender en Pixieset geplaatst, en ook evaluaties en de statistieken worden binnen Notion geüpload. Of de klant nu op zoek is naar hun merk-strategie, belangrijke afspraken, doelen, of de FAQ: het is allemaal met één klik te vinden op hun gepersonaliseerde Notion-dashboard.

Kortom: The Social Taste zweert bij Notion! Ben je nou benieuwd wat Notion voor jouw organisatie kan betekenen? Of denk je nu: ik wil ook wel zo’n gestroomlijnde samenwerking met The Social Taste! Neem gerust contact met ons op, we kijken graag wat we voor je kunnen doen!

tiktok voor bedrijven

Julie Dubbe

Heb je vragen, of wil je na het lezen van deze blog nakletsen? Maak dan een afspraak met ons!

Tot snel!

Groetjes, Julie