Bij The Social Taste hebben we alle kennis onder één dak. Van het schrijven van pakkende captions, blogs – goed voor je SEO – en website teksten tot aan het bedenken en uitwerken van strategische plannen, met de bijbehorende content. Binnen ons team heeft ieder zijn expertise. Nieuwsgierig hoe we deze inzetten? Laten we eens kijken naar de drie manieren waarop wij jouw bedrijf zullen verbeteren.
Jouw verhaal, jouw onderscheid
Om te beginnen bij het begin starten we bij de basis. Herinner je je nog dat moment waarop jij met jouw bedrijfsidee kwam? De doelen die je voor ogen had, jouw missie. We gaan terug naar dat moment om elkaar écht te leren kennen. Een verhaal is namelijk nodig om je te onderscheiden van de rest. En zelfs wanneer je ‘gewoon zomaar’ in jouw business bent gerold, vinden we altijd dat onderscheidende dat gecommuniceerd kan worden.
Continuïteit is zichtbaarheid
Wellicht heb je het al eens gemerkt; je onderhoudt je eigen sociale media en de ene week ben je super gemotiveerd, de andere week lijk je geen online bestaan meer te hebben. MEGA slecht voor je algoritme. En dan hebben we ook nog het creatieve gedeelte. De ene keer gaan je foto’s goed, maar passen je teksten er niet bij. En die foto van laatst? Die past toch helemaal niet bij datgene waar jouw bedrijf voor staat? Onze content creators zullen continu zorgen voor het beeld, passend bij de strategie, en de copywriter maakt daarbij een aansluitende tekst. Elke post weer. Wil je helemaal geen omkijken meer hebben naar je social media? Dan is social media beheer wellicht iets voor je.
We keep you motivated!
Zie jouw social media als een reflectie van jouw bedrijf. Een inspiratie voor jezelf. Dit begint al bij de strategische sessie waar we met elkaar sparren over hetgeen dat jij wilt communiceren naar je (potentiële) klanten. Daarnaast zijn wij geen fan van standaard, saaie content. We mogen uitgedaagd worden! Tijdens de feestdagen een leuke actie? Wij communiceren het. Gaan we een nieuwe maand in? Neem ons mee met veranderingen! Ons team weet als de beste hoe we dit naar buiten moeten communiceren.
Het is tijd om al het moois dat jij te vertellen hebt naar buiten te brengen.